REERACOEN VIETNAM is pleased to welcome you and be a partner to help you finding the right job in Vietnam. Moreover, REERACOEN VIETNAM is ready to find the suitable candidates to our precious clients as well.

028 3925 2611

Time:8:00-20:00(Mon-Fri)

[Business Administration & Management] Job search list

Conditions in searching
All166 (1〜20 )

Sales Coordinator ID:11436

Job Description Báo giá cho bộ phận máy
- Nhận được yêu cầu của khách hàng.
- Để đặt hàng cho Maker, kiểm tra và tổng hợp yêu cầu dựa trên yêu cầu của khách hàng.
- Báo giá dựa trên yêu cầu của khách hàng.
 
Kiểm soát lô hàng cho bộ máy
- Cấp PO cho nhà cung cấp / công ty mẹ ở Nhật.
- Liên hệ với nhà cung cấp để có được thời gian giao hàng và thanh toán tài liệu vv.
- Gửi xác nhận PO, chứng từ vận chuyển, hóa đơn VAT, các tài liệu khác và thông báo thời gian giao hàng cho khách hàng.
- Làm một số tài liệu (phiếu giao hàng / nhãn trên thùng carton / hợp đồng / yêu cầu thanh toán)
- Làm việc với các nhà giao nhận để thông suốt thông quan xuất nhập cảnh.
- Liên hệ với phòng kế toán để phát hành hóa đơn VAT cho khách hàng.
- Làm báo cáo hàng tháng và báo cáo hàng tháng của máy tính cho trụ sở chính.
- Thực hiện ứng dụng tín dụng cho khách hàng và nhà cung cấp mới.
- Kiểm tra tình hình thanh toán với khách hàng.

Khác
- Lịch trình lắp đặt máy điều khiển
- Lịch trình kỹ thuật của công ty
- Hỗ trợ các phòng ban khác khi cần thiết
Required Qualifications <Phải>
- Mới ra trường OK
- Tuổi: 23 - 25 tuổi
- Bằng đại học
- Có kiến thức về xuất nhập khẩu và sản xuất
- Tiếng Nhật: ít nhất là N3
- Tiếng Anh: Trình độ sơ cấp

<Lợi thế>
- Có kinh nghiệm làm việc dưới sự hỗ trợ của nhà sản xuất hoặc công ty kinh doanh
Salary Monthly Salary 400VND 〜 500VND
Location Ha Noi

Technical Expert (Di An)(Steel) ID:12730

Job Description <Responsibility>
Make clear the production process by documentation works and re-arrange the manpower as well as process for cost reduction

<JD>
- Study the production process and make the work instruction & production procedure
- Provide technical assistance to production members and technicians
- Assist technicians in handling routine customer issues and its solutions
- Assist and support technicians in repairing electronic products and items
- Keep abreast of the technical development, perform tests of improvement, new equipment and machinery
- Report to technical Adviser (Japanese)

<Career pass>
This position could be promoted to be 'Production Manager'
Required Qualifications <MUST>
- Male only
- Age more than 28 years old
- Bachelor degree according to mechanical
- English intermediate ( to communicate with Japanese to get their know-how)
- At least 5 years experience in below field
(Production, or such a technical positions)

☆Working experience in steel industry is high recommended

<WANT>
- Age more than 30 years old
- Good language skill
- Knowledge on ISO 9001/ 14001/ 16949
- Strong and strictly in solving problem
- Japanese speaker (more than N3) ← although normally it does not need
- Management experience

<Personality>
- Proactive
- Dynamic
Salary Monthly Salary 13,000,000VND 〜 23,000,000VND
Location Binh Duong

Senior General Affairs Staff ID:13019

Job Description - Manage contract.
- Calculate and payment salary.
- Calculate personal income tax and procedures relating to personal income tax finalization.
- Recruit and training new employee.
- Prepare application for visa, work permit and residence card.
- Insurance procedure for employee.
- Manage documents.
- Other tasks assigned by Manager and BOD.
Required Qualifications - Age 27 or older;
- Bachelor degree;
- Must be able to communicate in Japanese (N3 or higher)
- Can communicate in English. (advantage)
- Have 3 years' experience in GA Section at Japanese company.
- Be able to use Office computer fluently (Word, Excel, PPT)
Salary Monthly Salary 0VND 〜 0VND
Location Ho Chi Minh

Purchasing Supervisor ID:12090

Job Description * Trách nhiệm:
- Lãnh đạo phòng mua hàng, phụ trách các thành viên của nhóm

* Nhiệm vụ:
- Quyết định về M / L (quyết định bố trí nhà sản xuất)
- Bản mô phỏng sự kiện mô hình mới
- Đánh giá giá ước tính
- Chuẩn bị ngân sách (khuôn mẫu, hàng tiêu dùng nói chung ...)
- tuân thủ QAV (kiểm toán nhà cung cấp)
- tuân thủ ISO / IATF
- Tuân thủ kiểm toán của khách hàng
- Quản lý khuôn mẫu đức tin
- Quản lý Dự báo CR
- Quản lý khuôn mẫu đức tin
- Quản lý tài sản cố định
- Quản lý thanh toán
Required Qualifications <Phải>
- Có kinh nghiệm mua hàng trong hơn 5 năm
- Có kinh nghiệm làm người giám sát.
- Quê quán phải ở Hải Dương.

<Lợi thế>
- Kỹ năng tiếng Nhật
- Có kinh nghiệm trong công ty Nhật Bản
Salary Monthly Salary 1,000USD 〜 1,000USD
Location Hai Duong

Game Developmend Engineer (Smartphone Application) ID:12361

Job Description - According to the game planning requirements, independently design and develop and maintain the corresponding game module
- Responsible for writing related technical documents
- Continuously optimize and improve the system according to operational development requirements
- Cooperate with other team members to complete the game development
Required Qualifications <Must>
- Have developing experience by C/C++ or Java or C# more than 2 years
- Love games

<Better>
- Have a developing native application for Android / iPhone experience
- Have a developing games of social, consumer, arcade experience
- 20s

<Personality>
- Like games and be interested in making games
- Have motivation to improve yourself
- Can think user side
- Someone who wants to make a poplar game in the world
Salary Monthly Salary 15,000,000VND 〜 35,000,000VND
Location Dist 1

Document Staff (Chemical) ID:11473

Job Description - Daily exchange/ communicate with local customers/partners and internally with Plastic Team and other oversea office of the company to handle shipping documents of Plastic
- For CNF trade, following up contracts, checking/pushing LCs, handling shipping docs, collecting payment from customers on time
- For Local/Principal trade, issue contracts, delivery orders, invoice and following up documentation/ execution and monitor the cargo delivery carefully and smoothly.
- Input accounting data for Chemical Department by using SAP system and ensuring accuracy of figures of all transactions incurred in month with date inputted in system.
- Obtain/ manage inventory report from warehouse leasing company accurately and report timely to Managers
- Input the Handling Commission between our Chemical Department with other offices
- Support Sales activities, both CNF and Principal business
- Report timely to Sales staff and senior managers when problem arising
- Other duties upon requested of management
Required Qualifications *Must have:
- Education: University of Foreign Trade or University of Economics
- Experience: 2-3 year experience for handling domestic delivery at foreign companies
- Language: Good English communication skill (speaking and writing)
- Good appearance
- Be honest, responsible and punctual
Salary Monthly Salary 11,000,000VND 〜 14,000,000VND
Location Dist 1

Corporate & Contract Legal Team Leader ID:12858

Job Description * Report to: Legal Manager

* Job Scope(s):
- Conduct due diligence of target companies and provide legal advice, structure of M&A deals;
- Draft and review transactional documents i.e. NDA, MOU, SPA, SHA, etc.;
- Negotiate and draft agreements including purchase and sale agreement, booking agreement, long term lease agreement, construction/ design/ consultancy contracts, marketing services, etc. and monitor execution of these agreements;
- Negotiate disputes with purchasers, vendors and other parties as needed and handle legal matters arising from sales and lease of residential units;
- Handle claims/disputes settlement, pre-litigation negotiation and mediation during legal
proceedings and monitor litigation or arbitration;
- Handle regulatory issues including governmental filings, licenses, approvals and registration of
the company;
- Ensure all corporate documents i.e. investment licenses, branch licenses, share certificates, etc. are renewed, upgraded on time, valid at all time and in line with constantly changing laws and business models of the Company;
- Research and update legal knowledge, draft/new laws and regulations on corporate, M&A, real estate, housing;
- Other assigned tasks.
Required Qualifications * Must have:
- Bachelor degree in Law from a Vietnamese University;
- Minimum three years' experience in commercial/corporate/real estate practice at reputable law firms or real estate companies;
- Good understanding of real estate projects, foreign direct investments, mergers and acquisition, corporate and commercial transactions and direct involvement in handling sales contracts for residential projects;
- Having experience in working with authorities, creating and remaining relationship with authorities;
- Solid understanding of Investment Law, Enterprise Law, Real Estate Law, Housing Law, Construction Law and other relevant regulations;
- Good oral and written communication skills in English to review contract in English, and report to Legal Manager and Deputy Director (Korean)

* Skills
- Self-starter, self-motivated, responsible, trustworthy, and hard-working;
- Good research, analytical skills, and logical thinking;
- Ability to work both independently and as a team member under high pressure;
- Owned the lawyer-practicing certificate is an advantage
Salary Monthly Salary 20,000,000VND 〜 40,000,000VND
Location Phu Nhuan

Project Legal Deputy Manager/ Team Leader (Phu Nhuan Dist.) ID:12857

Job Description * Report to: Legal Manager

* Job Scope(s):
- Monitoring legal process of the project under construction and post-construction phase;
- Working with MOC, DOC, DONRE, PCCC, etc. for inspection of the project during construction and acceptance to put into operation;
- Solving disputes between the Developer and relating external parties such as neighborhood, local authorities and others;
- Supporting other teams in handing over houses to customers, infrastructures to local authorities;
- Conducting procedure for obtaining Certificate of land/house use right, house ownership and other properties associated with the land/house for customers;
- Working with competent authorities to conduct procedure for infrastructure connections for the project;
- Other assigned tasks.
Required Qualifications * Must have:
- University graduate with Law bachelor degree;
- At least 3 years experiences in the same position;
- Experience with Real Estate Company
- Solid understanding of Real Estate Law, Housing Law, Construction Law and other relevant regulations;
- Having experience in working with authorities, creating and remaining relationship with authorities;
- Good English skill;

* Skills
- Ability to work both independently and as a team member under high pressure;
- Responsible, trustworthy, self-motivated, and hard-working;
- Problem-solving skill;
- Good research, analytical skills, and logical thinking;
Salary Monthly Salary 20,000,000VND 〜 40,000,000VND
Location Phu Nhuan

Purchasing Staff ID:12127

Job Description - Tìm kiếm và thiết lập đăng ký mua hàng với nhà cung cấp mới.
- Trao đổi và thỏa thuận giá với nhà cung cấp để có được giá tốt nhất.
- Phán định năng lực nhà cung cấp.
- Theo dõi và thúc đẩy tiến độ thông tin với nhà cung cấp.
- Nhận định linh kiện mẫu trước khi tiến hành sản xuất hàng loạt.
- Tham gia thẩm tra nhà cung cấp mới với các bộ phận liên quan.
- Những công việc liên quan đến mua hàng...

*** Chi tiết sẽ được trao đổi khi phỏng vấn
Required Qualifications - Học vấn: Tốt nghiệp Cao đẳng trở lên, chuyên ngành Marketing, Ngoại thương hoặc Kế toán
- Kinh nghiệm: Có ít nhất 01 năm kinh nghiệm Purchasing
- Ngoại ngữ: Tiếng Hoa HSK 3 hoặc Tiếng Nhật N3 trở lên
- Kỹ năng: Giỏi vi tính văn phòng
Salary Monthly Salary 7,500,000VND 〜 9,500,000VND
Location Dist 9

Senior Japanese consultant senior staff(Dist1)【N2】 ID:12969

Job Description -Call and e-mail to clients (most the time is e-mail)
-Hearing clients needs
-translate the documents
-Give the advice about accounting and managing the company (There is accounting Manager will support this position)
-If you have enough experience, you might be manager. (salary is negotiatable)
*most the Job is communicate with Japanese clients in Japanese (e-mail, calling and translate the documents)
Required Qualifications <MUST>
Language : Japanese N2 holder
1 year experience in consultant company.
Who willing to learn new things for work
<WANT>
Skills : Word, Excel and PowerPoint
Education:Accounting back education is preferred
Experience as an accounting (not must)
Salary Monthly Salary 17,000,000VND 〜 22,000,000VND
Location Dist 1

Front Desk Reception (Mandarin + English, work in Cambodia) ID:13002

Job Description - Responsible for the registration of visitors/guests.
- Responsible for the reception and communication with visitors/guests.
- Responsible for the entry and exit of the office personnel.
- Attend to interviewee in completion of application form and collecting of any relevant documents as required.
- Responsible for receiving the goods and arrangements sent by the logistics team.
- Responsible for the maintenance of the office.
- Assist the logistics team in replenishing of office supplies.
- Any other tasks/duties assigned by your superior.

* Working hours
- Monday: 9:00 AM - 7:45PM.
- Tuesday - Saturday: 9:00 AM - 6:30 PM with alternate off on Saturday
- Lunch time: 1 hour
Required Qualifications * Must have:
- College/ University graduated
- Height 168cm and above
- Good appearance
- Prior work experience in administrative, front desk or clerical support (min: 1-2 year)
- Strong in Chinese language for internal and external communication with Chinese speaking counterparts.
- English: Good communicate in English (Intermediate or higher) for internal communications and other document in English
- Must be willing to be stationed in Cambodia-Phnom Penh

* Skills
- A good team player with good communication and interpersonal skills.
- Computer savvy with good proficiency in Microsoft office software and other communication tools.
- Possess good time management skills.

***Note: CV must be in Chinese and English separately
Salary Monthly Salary 1,500USD 〜 2,500USD
Location International

Biên dịch kiêm Nhân viên sản suất ID:12972

Job Description * Trách nhiệm:
- Tham gia bộ phận sản xuất
- Phụ trách biên dịch tài liệu sản xuất

* Nhiệm vụ:
- Dịch tài liệu khi cần thiết
- Quản lý kho nguyên liệu bao gồm phần vào - ra - hàng tồn kho hàng ngày (thanh thép, đồng xu, ống, một phần)
- Kiểm soát các cổ phiếu công cụ như dự báo, đặt hàng, quản lý việc tiếp nhận và giao hàng đến các phòng ban khác
- Kiểm soát 5s tình trạng hàng tồn kho hàng ngày
- Các công việc khác theo yêu cầu của lãnh đạo
Required Qualifications <BẮT BUỘC>
- Tốt nghiệp Đại học / Cao đẳng
- Kỹ năng Nhật ít nhất là N3 (nếu kinh nghiệm là tốt, N4 ứng cử viên cũng có thể được xem xét)
- Có thể đọc thiết kế và hướng dẫn sản xuất
- Có kinh nghiệm làm việc trong công ty sản xuất

<LỢI THẾ>
- Có kinh nghiệm trong công ty Nhật Bản
- Có kỹ năng văn phòng của Microsoft (word, excel, power point ...)
- Có sức khoẻ, có khả năng làm việc dưới áp lực cao và có kỹ năng giao tiếp tốt
Salary Monthly Salary 10,000,000VND 〜 15,000,000VND
Location Hung Yen

Senior Assistant (Mandarin + English, work in Cambodia) ID:12541

Job Description * Report to General Manager
- Assist the manager of the administrative department to complete the administrative work of the company and the routine work within the department.
- Assist the administrative department in confidentiality in examining and approving, as well as revising various management rules and regulations of the company, and organize and manage daily administrative work.
- Assistance in the administrative department of the various rules and regulations in terms of supervision and implementation.
- To assist the Ministry of Personnel to participate in corporate performance management, attendance and so on.
- To assist the Department's housekeeping, security management, to provide timely and effective administrative services to other departments.
- Liaison and receiving of the relevant foreign visitors and internal guests, address their queries and convey messages.
- Assist the department heads to do a good job in collecting material, managing files, document drafting, formulating documents, sending and receiving documents, and follow-up work.
- To assist the Manager of Administrator Department in co-ordinating between the various Departments.
- Assist in handling receptions, meetings, trainings, organization and arrangement of corporate team activities, holidays and other condolences

* Working hours
- Monday: 9:00 AM - 7:45PM.
- Tuesday - Saturday: 9:00 AM - 6:30 PM with alternate off on Saturday
- Lunch time: 1 hour
Required Qualifications * Must have:
- College/ University graduated
- More than 3 year experience at the similar position
- Language:
+ Strong in Chinese language for internal and external communication with Chinese speaking counterparts.
+ English: Good communicate in English (Intermediate or higher) for internal communications and other document in English
- Must be willing to be stationed in Cambodia-Phnom Penh

* Preferable
- Prior experience as in assisting the General Manager assistant would be advantageous

* Skills
- A good team player with good communication and interpersonal skills.
- Proficient Microsoft office software that includes Word, Excel, Powerpoint.
- Possess good time management skills.

***Note: CV must be in Chinese and English separately
Salary Monthly Salary 2,000USD 〜 4,000USD
Location International

Admin Executive (Mandarin + English, work in Cambodia) ID:12540

Job Description * Report to Admin Manager and General Manager
- Ensure daily maintenance and management of the office.
- Assist in office logistic support matters.
- Responsible for the daily attendance of all office staff.
- Attending to walk-in guests/customers.
- Communicate with employees to understand the needs of the staff.
- Participate in organizing of company’s activities.
- To assist in the financial management when necessary.
- Assist all departments in all mails and courier services matters.
- To provide support in administrative matters of other companies.
- Any other tasks/duties assigned by your superior.

* Working hours
- Monday: 9:00 AM - 7:45PM.
- Tuesday - Saturday: 9:00 AM - 6:30 PM with alternate off on Saturday
- Lunch time: 1 hour
Required Qualifications * Must have:
- College/ University graduated
- 2 to 3 years of work experience
- Language:
+ Strong in Chinese language for internal and external communication with Chinese speaking counterparts.
+ English: Good communicate in English to deal with Internal/ External and documents in English
- Must be willing to be stationed in Cambodia-Phnom Penh

* Preferable
- Prior experience in financial management would be advantageous.

* Skills
- Good communication and coordination skills.
- Proficient in Microsoft office software.

***Note: CV must be in Chinese and English separately
Salary Monthly Salary 2,000USD 〜 4,000USD
Location International

Secretary Executive (Mandarin + English, work in Cambodia) ID:12542

Job Description - Understand the company's various departments and leading dynamic, arrange work schedules for the superior, a timely reminder of the leadership program.
- Assist in arranging the schedule and agenda of high-level meetings, theme meetings and other companies meeting minutes and notifications.
- Responsible for drafting of leadership related speeches, reports, documents, letters, annual summary of the work, assisting the integrated filing and documenting department in safekeeping of their documents.
- Responsible for the reception area and attending to visitors, assisting in dealing with external public relation parties and participation in outside business activities.
- According to the leadership arrangements, follow the resolution of the matter, to complete the leadership of the other temporary work supervision, coordination and implementation tasks.
- To assist the specific management in the implementation, inspection, supervision, and monitoring of the process.
- Responsible for organizing investigation and research, and grasping the progress of major work of the Company, conducting research and analysis on the operation of the group companies, and providing opinions and suggestions for the decision-making of the leaders of the company.
- Responsible for timely delivery of the various leadership instructional arrangements and other related temporary work.

* Working hours
- Monday: 9:00 AM - 7:45PM.
- Tuesday - Saturday: 9:00 AM - 6:30 PM with alternate off on Saturday
- Lunch time: 1 hour
Required Qualifications * Must have:
- Education: College/ University graduated
- Experience: More than 3 years’ experience as a Secretary in supporting the senior managers
- Language:
+ Strong in Chinese language for internal and external communication with Chinese speaking counterparts.
+ English: Conversation level, because in the future the company will develop more internationalize
- Must be willing to be stationed in Cambodia-Phnom Penh

* Preferable
- Prior experience as in assisting the General Manager assistant would be advantageous

* Skills
- A good team player with good communication and interpersonal skills
- Good written skills with a strong judgment and decision-making, planning and implementation capacity.
- Proficient Microsoft office software that includes Word, Excel, Powerpoint.
- Possess good time management skills.


***Note: CV must be in Chinese and English separately
Salary Monthly Salary 2,000USD 〜 4,000USD
Location International

Chăm sóc khách hàng (N2) ID:12665

Job Description Khách hàng chính là Công ty Hàn Quốc
- Hỗ trợ khách hàng hiện tại: trả lời câu hỏi, đưa thông tin.
- Trả lời thắc mắc của khách hàng qua điện thoại hoặc email
- Cập nhật và lưu trữ thông tin khách hàng.
- Giải quyết khiếu nại của khách hàng, xác định nguyên nhân, đề ra giải pháp tốt nhất để giải quyết vấn đề; giải quyết vấn đề và theo dõi.
Required Qualifications <CẦN>
- Trình độ giao tiếp tiếng Nhật hoặc Hàn
- Trình độ tiếng Anh cơ bản để đọc email
- Ít nhất 1 năm kinh nghiệm trong lĩnh vực sản xuất
- Sẵn sàng làm việc trong Công ty Nhật và làm với người Hàn Quốc
- Sẵn sàng làm việc tại KCN Quang Minh

<ƯU TIÊN>
- Trình độ tiếng Hàn kinh doanh
- Kinh nghiệm làm việc trong Công ty Hàn Quốc
- Kiến thức về hệ thống cơ khí và điện
Salary Monthly Salary 500USD 〜 800USD
Location Ha Noi

HR/GA cum Accounting and Custom Clearance ID:11996

Job Description - Recruiting, selecting, orienting, training, coaching, counseling, and disciplining managers; communicating values, strategies, and objectives; assigning accountabilities; planning, monitoring, and appraising job results; developing incentives; developing a climate for offering information and opinions; providing educational opportunities.
- Develops strategic plan by studying technological and financial opportunities; presenting assumptions; recommending objectives.
- Accomplishes subsidiary objectives by establishing plans, budgets, and results measurements; allocating resources; reviewing progress; making mid-course corrections.
- Coordinates efforts by establishing procurement, production, marketing, field, and technical services policies and practices; coordinating actions with corporate staff.
Required Qualifications <Must>
- Japanese skills: Upper N2 (Conversation skills are most important things.)
- At least 2 years working exp as HR/GA
- Have experiences in Customs duties
<Better>
- Living in or near Vinh Phuc
- Understand English
- Working exp in mechanical manufacturing
- Understand about ISO
- Have knowledge about Accounting and Custom Clearance
- Management skills (There are 40 people in this company. 1 Japanese 2 Vietnamese in the department)
- Can make detailed confirmation and can think about the company first.
Salary Monthly Salary 800USD 〜 1,000USD
Location Vinh Phuc

Kĩ sư công trường (Đà Nẵng) ID:12770

Job Description * Trách nhiệm:
• Là kỹ sư địa phương, tham khảo ý kiến của công ty xây dựng địa phương
• Đây là dự án mới. Họ có một nhóm để tư vấn cho các công ty xây dựng địa phương.
• Hiện tại họ chỉ có 1 người nói tiếng Nhật (tiếng Anh) tại chi nhánh Đà Nẵng.
Để xây dựng nhóm này, họ có kế hoạch thuê 3 Kỹ sư Việt Nam

* Nhiệm vụ:
• Giám sát thi công để đảm bảo các công trình xây dựng có liên quan đáp ứng yêu cầu về mặt chi tiết và chất lượng.
• Lập kế hoạch các công trình xây dựng liên quan và báo cáo tiến độ.
• Chuẩn bị và duy trì tài liệu dự án liên quan.
• Được yêu cầu phải là đại diện của công ty trong các cuộc họp với khách hàng và các cơ quan chức năng.
• Làm việc với Kỹ sư Nhật Bản
• Tư vấn công ty xây dựng địa phương
• Phiên dịch / Dịch từ tiếng Việt sang tiếng Anh
• Liên lạc chung.
Required Qualifications <BẮT BUỘC>
- Trình độ học vấn: Đại học - Kỹ sư xây dựng
- Tối thiểu 5-10 năm kinh nghiệm làm việc liên quan;
- Giao tiếp tốt bằng tiếng Anh;
- Kinh nghiệm làm việc cho nhà thầu Nhật Bản;
- Kỹ năng tốt trong MS Office.
- Sống ở Đà Nẵng

<LỢI THẾ>
- Sẵn sàng làm việc tại văn phòng hơn là ngoài công trình
- Có kinh nghiệm trong công ty Nhật Bản
Salary Monthly Salary 22,000,000VND 〜 33,000,000VND
Location Da Nang

Office Support staff(Japanese Speaker) ID:11767

Job Description Trách nhiệm;
Đi đến khu công nghiệp và kiểm tra chất lượng và số lượng sản phẩm.

Nhiệm vụ;
- Công tác bằng ô tô 1 hoặc 2 trong một tuần
- Kiểm tra sản phẩm tại chỗ
- Báo cáo và trình khách hàng
- Kiểm tra tài liệu
- Các nhiệm vụ khác do Giám đốc Nhật Bản giao
Required Qualifications <CẦN>
- Nữ
- Tiếng Nhật N4 trở lên
- Kỹ năng vi tính tốt
- Có thể đi công tác bằng xe Công ty hàng tuần (đi đến khu công nghiệp xung quanh Hà Nội)

<Lợi thế>
- Có kinh nghiệm trong sản xuất
- Tiếng Anh giao tiếp tốt là lợi thế
Salary Monthly Salary 6,000,000VND 〜 8,000,000VND
Location Hai Phong

Trợ lý tiếng Nhật ID:12836

Job Description • Thực hiện theo chỉ thị của quản lý người Nhật.
- Chỉ đạo quản lý sản xuất, quản lý công nhân
- Lập kế hoạch sản xuất, báo cáo tiến độ của các công đoạn
- Dịch thuật, soạn thảo tài liệu tiếng Việt, tiếng Nhật
- Liên hệ trao đổi email với những người Nhật khác trong công ty
Required Qualifications <CẦN>
- Tiếng Nhật N2 hoặc tương đương
- Không yêu cầu kinh nghiệm trợ lý
- Khoảng 1 năm kinh nghiệm làm việc

<ƯU TIÊN>
- Kinh nghiệm làm trợ lý hoặc phiên dịch
- Ưu tiên ứng viên có kinh nghiệm làm việc trong Công ty Nhật
- Ưu tiên ứng viên đã học hoặc làm việc/tu nghiệp tại Nhật
- Nhanh nhẹn, nhiệt tình, thật thà
Salary Monthly Salary 500USD 〜 1,000USD
Location

All166 (1〜20 )